Vi har tillfälligt problem med våra formulär, vänligen kontakta oss via kundtjanst@eckes-granini.com så hjälper vi dig vidare i ditt ärende
Reklamation
Vi lägger ner vår själ för att göra de bästa juicerna och vill gärna veta vad du tycker om dem. Om din juice smakar konstigt eller börjat jäsa långt innan Bäst före-datum vill vi gärna veta det!
För mer allmänna frågor om våra produkter, förslag på nya smaker eller funderingar på innehållet i juicerna så får du snabbare svar om du frågar oss här eller skriver i vårt forum.
FÖR ATT REKLAMERA EN PRODUKT
Använd formuläret nedan eller skicka ett brev till Brämhults Juice AB, Box 71, 507 20 Brämhult. Du är också varmt välkommen att besöka oss på Källbäcksrydsgatan 23.
Med anledning av dataskyddsförordningen vill vi informera att vi samlar in och behandlar personuppgifter du lämnar till oss i form av namn, adress, telefonnummer och e-postadress för att kunna hantera din reklamation på bästa sätt. Uppgifterna kommer endast behandlas internt på Eckes-Granini för hantering av din reklamation.
Klicka här för att läsa mer om vår dataskyddspolicy. Vill du läsa mer om dataskyddsförordningen så klicka här